#1 Skrevet November 16, 2004 Da har jeg endelig fått overtalt broren min til å kjøpe vw. Etter mange timer og uker på nettet fant vi en 98mod vw golf 1.6 iv Highline. Bien er gått 120.000km og er med recaro hud skinn seter. En veldig fin og strøken bil. Igår fikk jeg han og med i klubben. Velkommen inn i klubben Thom Eirik Leonhardsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2004 inni bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2004 Flott bil. Ser ut til å være i god stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2004 Det er bare sååå fete seter, da :tilber: Velkommen i gutteklubben grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2004 Whee! Flere lokallagsmedlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2004 Velkommen ja Skikkelig fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2004 Nice! Grattis! Samme vaskegarasje som ble brukt i "Uno" eller? Ligna veldi, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...