Anbefalte innlegg

Var på møller bil i haugesund i dag for og høre hva det vil koste meg for og få byttet register på min B6 1.8T siden det er en servise som snart kommer for tur.

Og prisen jeg fikk, jo den var på hele 12.987,- inkludert pollenfilter: eek :

Jeg har ikke byttet register på noen av mine tidligere biler så jeg vet ikke hva det normalt sett koster

eneste jeg vet er at det er dyrt.

Men var ikke dette litt i overkant?? eller?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt vanlig pris hos møller dette. Hør med frittstående verksted som skrur audi tildaglig, du har like mye garanti om du bruker andre verksted enn møller feks Mekonomen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet sånn ca hva denne jobben koster hos et "uavhengig" verksted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte nesten 6000,- for reg.reim bytte på min 1,8T hos Auto-Sentrum. Det var kun for reg.reim jobben uten olje eller noe sånt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta og hør med aksdal bil disse skrur audi daglig og har bra peiling,,,tror ikkje dei har så galen pris heller!!!!

5500 kr skulle dei ha for og skifte reg reim på min 1,9 tdi audi a4 b5.å så går det jo ann og høre om du kan få ein go pris;););)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lner topic litt her.. Har bilen inne på 90k service (Golf4 1.9 TDI 02mod) det vil si med regbytte. noen her som vet hva normal pris på en slik service er? Fikk en regning på nesten 15K

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsyke priser på nye biler virker det som, jeg byttet reg.reim og vannpumpe på bilen min, Audi 80 2.0 fra 1995, og da betalte jeg rett i underkant av 4000,- kr på merkeverksted.

Den eneste grunnen til at jeg lot ett merkeverksted bytte reg.reima var at prisen var omtrent den samme som på uavhengige verksteder, og det var litt kortere ventetid der.

Men hvis det er så trangt at de må av med støtfanger og radiator ++ skjønner jeg at det blir dyrt.

Om jeg noensinne kjøper en bil av nyere dato, kommer jeg neppe til å følge opp alle servicer på merkeverksted etter at garantien har gått ut, om jeg ikke da har så mye penger at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiftet på min TDI hos Møller Lillehammer kom på 6500 kr.

Skjønnwer ikke at det er så mye dyrere på en 1,8T : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiftet på min TDI hos Møller Lillehammer kom på 6500 kr.

Skjønnwer ikke at det er så mye dyrere på en 1,8T : klø :

Med regreimbytte????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsyke priser på nye biler virker det som, jeg byttet reg.reim og vannpumpe på bilen min, Audi 80 2.0 fra 1995, og da betalte jeg rett i underkant av 4000,- kr på merkeverksted.

Den eneste grunnen til at jeg lot ett merkeverksted bytte reg.reima var at prisen var omtrent den samme som på uavhengige verksteder, og det var litt kortere ventetid der.

Men hvis det er så trangt at de må av med støtfanger og radiator ++ skjønner jeg at det blir dyrt.

Om jeg noensinne kjøper en bil av nyere dato, kommer jeg neppe til å følge opp alle servicer på merkeverksted etter at garantien har gått ut, om jeg ikke da har så mye penger at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med de.

Tar ikke lang tid å demontere støtfanger å trekke ut fronten, men prisene på reimer, løpehjul vannpumpe etc er betydelig høyere enn på din 80` :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ganske stor forskjell på å bytte register eller reg. reim da: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med regreimbytte????

Dette var kun reimbytte med strammehjul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet i så fall at på min b5 rs4 kostet reg reim skiftet rundt 12 i følge tidligere eier, noe som var 6 billigere enn hans 2.5 tdi som kostet 18 da han hadde skiftet på begge bilene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ganske stor forskjell på å bytte register eller reg. reim da: rolleyes

heh..stusset på denne jeg og.. er det egentlig snakk om selve varmeregisteret her eller reg.rem??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.