#1 Skrevet Januar 7, 2009 Hvor kan man finne ut hvordan ingående aksel som sitter på de forskjellige quattro kassene fra oldtiden og frem til i dag? tenker da på splines til clutchen.. Ett annet spørsmål, dersom man har en 3.89:1 kasse og kobler den opp mot en 4.11:1 bakdiff.. hva går fortest rundt, fram eller bakhjul? Rent teoretisk hengende i en løftebukk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2009 (endret) mistenker at framhjula går fortest, noen som kan bekrefte? mistenker også at splines er likt på alle audi, stemmer det også? kan da også spørre hva som skiller clutch til 3B og ABY / ADU sånn rent konstruksjonsmessig.. altså vil forsterket type passe om hverandre? Hvis man har Type 85 svinghjul, og plansliper dette, kan man da sette på 240mm lamell og trykkplate? mye rare spørsmål... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2009 Std lamell er hvertfall ikke lik på 3b/aby og aan (s2 vs s4). Jeg har std 10v enkeltmasse svinghjul sammen med sachs forsterket trykkplate. Der passet ikke lamellen fra s4 da fjærene tok i noe. Lamellen fra s2 passet derimot. Ellers mener jeg å huske at aan motoren jeg har i min 90q type89 har opplagring i veiva (i det lille nålelageret) og at dette passet rett på std kassa, uten rs2 adapterplata som mange mente jeg måtte bruke i starten. Enkeltmasse svinghjulet mitt er riktignok neddreid/letta og balansert, samt fått satt inn "tapp" av jonus. Men det var kanskje ikke dette du spurte om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2009 hmm.. oki.. hvordan kasse har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...