Anbefalte innlegg

Hva er det fok snakker om når de clayer bilen? Renser lakken? Lager det i seg selv riper slik at man må polere etterpå osv? ikke det samme som å matte ned lakken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er langt ifra expert, men har nå ihvertfall prøvd dette. Alt må jo prøves. :)

 

Clay er rett og slett en klump med hvit leire, kan minne om et mykt viskelær. Lager IKKE riper om en gjør ting riktig. Clay skal "dra" med seg det av dritt en ikke får av med avfetting/vask. Brukes sammen med "smørning". Jeg kjøpte en Meg pakke (clay og smøremiddel). Spray på, gni med leir-klumpen og lakken er REN. Når jeg prøvde på Passaten så hadde jeg vasket såpass grundig at det ikke ble den enorme forskjelden, men nok til at jeg merket det. :)

 

Prøv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en helt genial oppfinnelse ihvertfall.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest det er helt fantastisk jeg :)

 

Når jeg hadde avfettet RS2en to ganger, og vasket to ganger GRUNDIG så kunne jeg kjenne litt nupper og prikker i lakken likevell.

Så satt jeg igang med claybaren, og kjendte godt motstand en liten stund før det ble helt glatt..

Så god forskjell på lakken etterpå, i rett lys :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen blir en drøm å vokse etterpå også:) Glatt som en barnerompe, hehe...

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samtidig som du slipper å ripe lakken mere opp med å gnikke og gnu med avfetting, såpe osv..

Samtlige som er litt opptatt av bilpleie bruker clay hver gang de polerer en bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem selger dette da? må prøves tror jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem selger dette da? må prøves tror jeg :)

 

Jeg kjøpte min på bilextra ihvertfall. Du finner nok Clay der. Sikkert på Mekonomen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

clay er helt genialt .... brukte dette på min a4 avant. Bilen var helt nuppete på bakluka, men strøken etter få minutter :) brukte dette på hele bilen og felgene. koster ikke mye og funker som bare det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clayet bilen med Meguiars Quik Clay i dag og det er det mest geniale bilpleie produktet jeg har vært borti (ikke at jeg har vært borti så mye, men alikevell) og det annbefales på det sterkeste:tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt klart det beste enkelt produkte jeg har vært borti også :) dere med avanter burde iallefall prøve det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.