#51 Skrevet Mars 13, 2009 Jeg tror det blir helt kjempemessig! Go for it satser på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 25, 2009 Trenger da nye tips, ettersom det var alt for lang leveringstid på felgene jeg hadde bestillt. Dette virker som det gjelder alle som spesialbestilles. Så trenger noe felger jeg kan bruke i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 27, 2009 Hva med disse: De er matt gull og er j**lig kule! De henger i en sjappe i skien og ser meget bra ut! er 10x20 Et40 og 8.5x20 Et38 De finnes også i sorte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 27, 2009 Hva med disse: De er matt gull og er j**lig kule! De henger i en sjappe i skien og ser meget bra ut! er 10x20 Et40 og 8.5x20 Et38 De finnes også i sorte.. Finnes ikke disse i vanlig sølv da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 27, 2009 Hva med disse: De er matt gull og er j**lig kule! De henger i en sjappe i skien og ser meget bra ut! er 10x20 Et40 og 8.5x20 Et38 De finnes også i sorte.. hva heter de felgene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 27, 2009 (endret) vet ikke hva de heter, men koster ikke mye! Bildet er hentet fra interdekk.no Men du må gå inn på Mercedes S500 var det vel jeg gikk på for å finne 10" brede.. Koster ca 2100 pr felg... Får ikke de i sølv nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 30, 2009 Det så bra ut, men 20" til Sportec ser litt anderledes ut. De har litt kant. Hvor får man tak i disse og hvor mye koster de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 31, 2009 (endret) Hvor får man tak i disse og hvor mye koster de? http://www.autotuning-import.no/ Pris? Tipper 25' ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...