Anbefalte innlegg

hei dere der ute.....

 

jeg lurer på om passat 1.8T '98 har vacumpumpe ?? ikke den til senrtal låsen....

 

mvh T3pp3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke som jeg kommer på nei.....kan du si litt mer spesifikk hva du tenkte på?

Sentallåsen er foresten elektrisk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... har ikke mst peil som sikkert skjønner. men tenker på den som er til bremsene... har bilen på verksted nå, så får ikke kikka sjøl atm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fysjameg....verksted.....hva er det:) Tenker på bremsekraft forsterkeren du da tenker jeg....den får vacumet fra motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig d.... hvor sitter denne da ? ikke så langt fra ventilene.... etter hva jeg har hørt da.... ja, verksted da jeg ikke har mest kompetanse selv, og ville ikke kjøre helt til bamble me denne lyden i bilen. se ny tråd : tikking i motor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går en slange fra bremsekraftforsterken og bort til motoren...men det har bare med bremsene å gjøre...har ikke noe med tikkingen å gjøre som du nevner i den andre posten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På biler med femmer og vacuumpumpe sitter den på toppen mellom plugg to og tre sett forfra. Veldig kurant sak å bytte selv på di motorene i hvertfall.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

På biler med femmer og vacuumpumpe sitter den på toppen mellom plugg to og tre sett forfra. Veldig kurant sak å bytte selv på di motorene i hvertfall.

 

mvh

Nå trenger ikke denne vakuumpumpa byttes, bare fjerne 'staget' inn mot kammen og skru på igjen. Motor og bremser er like bra (eller bedre;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.