Erfaringer rundt Tomason TN4

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne/Tomason felger? Sitter og vurderer disse i 19". Hvordan de er på kvalitet ol?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er herlige felger med en sinnsykt tøff effekt! På ingen måte en kjedelig felg. Men kvalitet osv på felgen vet jeg ingenting om men vet at dette er den felgen jeg skulle hatt om det ikke skulle vært kantfelger på passaten i år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS selger jo disse og tror ikke kvaliteten er noe dårligere enn andre felger.

Vurderer disse felgene litt selv i 20" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke peiling, men de ser NICE ut. :)

Har også funnet disse som ikke er så ulike.

http://www.mrrwheels.com/hr4.html

Sjekk ut galleriet. :)

 

Mye fete felger der også Eirik;) Men hvordan er det å kjøpe fra Us når dollarn er så høy:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse felgene er vel ikke Kina produsert? Glemte å spørre når jeg snakket med NBS tidligere. De hadde forøvrig disse på lager til meg i 8,5x19" ET40..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse felgene er vel ikke Kina produsert? Glemte å spørre når jeg snakket med NBS tidligere. De hadde forøvrig disse på lager til meg i 8,5x19" ET40..

 

De er tyske om jeg ikke husker helt feil. Så kvaliteten skal vel være bra. Det finnes massevis av de på ebay, ligger vel på rundt 800 EUR uten dekk og 1200-1500 EUR med dekk. Så da kan en jo egentlig bare regne på hva som lønner seg, nå når euroen er så høg.

 

http://www.tomason.de/imprint.php

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fete felger der også Eirik;) Men hvordan er det å kjøpe fra Us når dollarn er så høy:confused:

 

Jo :P Derfor har æ funne en forhandler in the UK. :) Pundet e lavt i forhold til krona no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo :P Derfor har æ funne en forhandler in the UK. :) Pundet e lavt i forhold til krona no.

 

Kanskje du kan dele den linken med oss? : dum : ....hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er herlige felger med en sinnsykt tøff effekt! På ingen måte en kjedelig felg. Men kvalitet osv på felgen vet jeg ingenting om men vet at dette er den felgen jeg skulle hatt om det ikke skulle vært kantfelger på passaten i år:)

 

Har du sett disse "live", har vansker å finne ut hvordan farge de er.. På noen bilder ser de ut som de er crome, og på noen ganske mørk i farge: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet noen om noen som selger de MRR hjula ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er tyske om jeg ikke husker helt feil. Så kvaliteten skal vel være bra. Det finnes massevis av de på ebay, ligger vel på rundt 800 EUR uten dekk og 1200-1500 EUR med dekk. Så da kan en jo egentlig bare regne på hva som lønner seg, nå når euroen er så høg.

 

http://www.tomason.de/imprint.php

 

 

Vet ikke hva NBS selger de for jeg. men man får jo disse 8,5x19 til ca 10` uten dekk. så det er nok ikke så mye og spare på og hente de i fra tyskland nei. Når man regner med alle tilleggene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett disse "live", har vansker å finne ut hvordan farge de er.. På noen bilder ser de ut som de er crome, og på noen ganske mørk i farge: klø :

 

Mener at de finnes i tre farger, en "vanlig" sølv, en mørkere og en polert/chrome. Mener å ha lest det et eller annet sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet DP motorsport forhandler disse i England men da under navnet Cruize wheels. De har ikke akkurat disse på siden sin, men modellen heter vist Cruize 258......

 

http://www.dp-motorsport.co.uk/shop/index.php?osCsid=722af03dba0515cdd64380cfecd264b4&manufacturers_id=31&osCsid=722af03dba0515cdd64380cfecd264b4

 

E

 

Takk får vel sende en mail til dem da : )

 

Edit : Fikk svar fra dem i dag, og dem hadde på lager :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk får vel sende en mail til dem da : )

 

Edit : Fikk svar fra dem i dag, og dem hadde på lager :)

 

Fikk du vite prisen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja : )

 

8x20" 1 SET AT £649.99 WHEELS ONLY også skulle dem ha 130 pund for å sende til norge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kommer utenom?

 

Vår kjære stat skal sikkert inn her og ha sin del?

Er det kun 25% moms som kommer utenom eller er det noe annet også?

 

Er greit å kunne regne ut om det er noe å spare på dette eller om jeg skal kjøpe de her i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare 25% som kommer i tillegg. kanskje de som toller inn skal ha 3-400 kr også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel litt til staten å ja! De skal jo altid ha noe! Også de som toller de skal vel ha 3-400kr ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.