#1 Skrevet Januar 8, 2009 noen som kan hjelpe... det er et eller annet som surrer og går så og si hele tiden nede ved torpedoveggen, høres ut som en vifte men den forsvinner ikke når jeg skrur av cupeviften, den stopper av kansje 2 sec også begynner den på`an igjen høres ut som en vifte som går for fult.....den starter kun når jeg starter motoren,har av og til starta uten at den går og det er jo ``HEAVEN``. det er ikke compresoren for den hører jeg slår in og ut når jeg skrur av viften eller kjører econ. det er heller ikke viftene i front.... Hjelp noen Audi kjennere her ute som vet? bilen er 98mod audi a8/s8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2009 Mus kanskje som bygger rede.. Tuller ikke, for har hatt det i en tidligere passat. Der tygde de opp litt kabler, og levde herrens glade dager på gamle matrester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2009 he he eeeehøh... jo kansje det men da er det i tilegg til det som bråker iallefall... det er temelig høy lyd, minne kansje om bensin pumpe lyd.. hmm ikke godt og forklare. det er ikke noen flere vifter på denne bilen er der? er det noen pumper mellom motor og kontroll panelet? det er jo så in i det helv¤%# trangt melom motor og torpedo veggen ser jo ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2009 Kan det være elektrisk sirkulasjonspumpe for varmeregisteret? Er ikke helt sikker på om din bil har det, men vet at endel bruker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2009 jo det høres fornuftigt ut... skal denne gå hele tiden .. når jeg slår på tenningen så begynner den... men etter en stund så stopper den når bilen er godt varm(fant det ut igår) og det tar en stund ca 15min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2009 Hørest ut som samme lyd jeg har i min S2, minner om varmevifta som du sier, har heller ikke fått lokalisert hva det er på min, men lurer på om det kan være sirkulasjonspumpa som andre nevner her.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2009 jo det må være noe slikt for vist jeg kjører ``hard`` så begynner den igjen. tror den er tempratur regulert, for ser at varmen på motor synker da ned til ca 80 og ligger der en stund...før den stiger igjen og etter lang tid så kutter den ut... kan det da være at temp føleren begynner å bli dårlig, siden den henger så lenge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...