#1 Skrevet Januar 8, 2009 Vilken olje spec skal brukes på 2002 allroad quattro på bakakselen? Ringte møller, men dei hadde ikkje spec sa dei, men dette er grunna dei selfølgelig skal selge. Men betaler ikkje 304 kr literen for noko som finnes i valvoline etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2009 skyt meg vist eg tar feil men ekje d berre vanlig girolje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2009 Pang, du er skutt. Det skal en GL5-olje på den, f. eks. Castrol SAF-XO 75W-90 og det går på 1,5 liter. Hvis du går inn på castrol.no, så er det smøretabeller der som sier hva slags olje som skal på de forskjellige bilene. Vanlig girolje er GL-4 og disse skal ikke blandes eller brukes om hverandre, såvidt jeg kan huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2009 Da har eg fått tak i rett olje, Fekk den fra jobben på Scania, bruker samme der på lastebilane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2009 Er det sperre på bakaksel på desse bilane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...