Anbefalte innlegg

hei har ett par spørsmål her igjen ;)

det eg lurer på er:

hvordan pass form har norsk bildelesenter sin s4 front fanger? er det noe og satse på?

hvordan vill denne passe en audi a4 b5 avant 2000 model registrert 14/10-00 vet det var noe skille der?????

håper på noen kloke svar ;) for eg ser på norsk bidelesenter att den s4 font fangeren di har der leveres bare opp til 98 model er det noe skille her og???

 

mvh raymond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må være noen her inne som vett dette eller har prøvd og montere sånn fanger !!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

muligens kansje bytte dei festa på sidene bare?

skal ikke vere så vanskelig sette på noe sånt vil jeg tro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki ... men er det noen som vett om den fra norsk bildelesenter er noe og satse på noen som har erfaringer med disse??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki ... men er det noen som vett om den fra norsk bildelesenter er noe og satse på noen som har erfaringer med disse??????

Glassfiber, tåler ikke all verden.

Kan ikke bruke originale S4 griller i den, altså må du bruke netting. Ikke fester for S4 tåkelys hvis du vil ha det.

Mangler alt av fester, så du må støpe fast det som allerede er på bilen, går ikke an å skru fast på fangeren.

 

Jeg kjøpte en sånn, riktignok fra BS Bildeler men det er samme fangeren, og jeg returnerte den lett for å si det sånn. Fant heller en brukt komplett S4 frontfanger på eBay.de for ca samme prisen!

 

Er forskjell på S4 fangerene for 99 og 00 (også sent 99) modellene. Tåkelysene og grillene er vel største forskjellen, er vel også litt forskjell på innfestningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki takk takk

da får eg søke litt rundt på ebay....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.