hjelp! få av Interiørlister a4 b6

Anbefalte innlegg

Er der noen der ute som vet hvordan man får av interiørlistene som er under dashbordet på en a4 b6? :confused: skal til lakkering i morgen:p

noen erfaringer/løsninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem som går over hele dashbordet? den lista som går fra dør til dør av dashbordet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sitter skrudd fast fra underkant av listen. Du må såvidt jeg husker løsne hanskerommet (5skruer så er det nede) og forsiktig dra toppen på midtkonsollen(delen over bryterene og kortlomme) rett bakover. Ved siden av rattet må lysbryteren ut(trykk in knappen mens du vir den helt til høyre. Hold den der og dra rett ut) og dekselet på undersiden av dashen må løsnes. Når dette er ute burde resten være åpenbart ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den lange listen på høyre siden av rattet sitter kun med 4 skruer. en på høyre side av rattet (du må ta ned nedre del av dashbordet) 2 over rammen til esp brytern, kortholder og flakseholder. det lille dekselet der får du ut ved å bruke en tynn rett skrutrekker å vippe den ut. den siste sitter under dekselet når du åpmer pasajerdøra. du trenger ikke å demontere hankerommet.

nb: jeg har 2 sett med alt av lister innvending visst det skulle være intresant???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

arve: skal gi beskjed om jeg trenger noen;) takk for hjelpen til alle, gikk fint:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.