Touareg R50 utstilt på Møller i Ålesund

Anbefalte innlegg

De fleste som bor i området vet det sikkert, men kjekt for andre å se et par bilder også.

Bilen står utstilt i sammenheng med at den er blitt solgt til en i Ålesund.

Startpris på bilen, (slik den står) ca 1,7;)

08012009008.jpg

08012009003.jpg

08012009004.jpg

08012009006.jpg

08012009007.jpg

08012009009.jpg

Vet ikke hvordan det har skjedd, men kunde har ikke tatt over bilen enda, og det er allerede flere striper i ene bredderen foran!: rolleyes

08012009005.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget fine biler dette,Touareg skal jeg ha en gang... :)

Ser ut til at Møller/transportfirmaene ikke klarer og frakte bilene hit uten og lage riper/bulker i bilene for tiden,så er sikkert skjedd under frakten dit.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget fine biler dette,Touareg skal jeg ha en gang... :)

Ser ut til at Møller/transportfirmaene ikke klarer og frakte bilene hit uten og lage riper/bulker i bilene for tiden,så er sikkert skjedd under frakten dit.. :(

Da er vi to;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal lakke opp igjen bredderen før jeg henter den ut, så det ordner seg. :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal lakke opp igjen bredderen før jeg henter den ut, så det ordner seg. :nana:

Haha:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde tatt den selv med ripene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde tatt den selv med ripene.

neppe om du hadde betalt for den :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feeeeete hjul på den da.. .. Hva slags motor var det i denna igjen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lurer jeg også på? TDI?

Hadde vært morro om noen har noe info om R50`n.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok med 255 på vinter;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

touareg_sleper_jetfly.jpg

5.0L V10 TDI med 350hk/850NM! (med chip kanskje)

Hadde veiene vært store nok kunne du lett dratt med deg huset ditt på ferie. Eller boligblokken om du har leilighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom ass, drømmebil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt fra artikkelen:

Porsche Cayenne Turbo er noe av det råeste blant de store SUV-ene. Nå får den en konkurrent - som attpåtil er i nær slekt.

Porche Cayenne var det som kom i innbytte om jeg ikke tar feil. Ikke noe dårligere enn en slik en heller:

20070926-2008-porsche-cayenne-techa.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Q7 V12 tdi med 500hk og 1000nm banker dette ned i støvet! selgerne på jobben prøvde det i tyskland med fabrikken.. mot nye rs6 og r8 v8. dette er en q7 som går omtrent likt som rs6 på autoban!! :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven.........lekker bil !!! Men heller en Q7 V12 TDI ja ;) Men de stripene der var ikke noe pent da. Bilen står regga på en som ikke ringer noen bjeller med meg iallfall. Trodde det var Mr. Westpack som hadde handla ny bil (igjen.......) men ikke det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Q7 V12 tdi med 500hk og 1000nm banker dette ned i støvet! selgerne på jobben prøvde det i tyskland med fabrikken.. mot nye rs6 og r8 v8. dette er en q7 som går omtrent likt som rs6 på autoban!! :o

At en Q7 med 500 hk og luftmotstand som en liten støttemur skal gå som en RS6 med 580 hk på Autobahn stiller jeg meg litt undrende til. Selv om den er overlegen på moment, så burde forskjell i luftmotstand, vekt og effekt være overlegne hvis man har rett gir når man tråkker på gassen.

Ellers er jeg enig i at motoren i Q7 er grom, men bilen er, etter min mening, altfor stor og tung, da liker jeg Touareg'en mye bedre, selv om den også er for stor ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke sammenligne en touareg r50 med en q7 v12, det er jo to vidt forskjellige prisklasser.

Og uansett hvilken bil man finner, så finnes det alltid noe råere.

Jeg hadde tatt Touareg'en hvilken som helst dag over Q7'en, MYE finere karosseri på Touareg'en spør du meg. Men det er jo bare en manns mening;) Dessuten oser Q7 rik bestefar:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt fra artikkelen:

Porsche Cayenne Turbo er noe av det råeste blant de store SUV-ene. Nå får den en konkurrent - som attpåtil er i nær slekt.

Porche Cayenne var det som kom i innbytte om jeg ikke tar feil. Ikke noe dårligere enn en slik en heller:

20070926-2008-porsche-cayenne-techa.jpg

Så den slik ut den som ble levert som innbytte? Techart og greier? Hvis det var en vanlig original Cayenne Turbo så har jeg en viss formening om hvem det er som har byttet bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At en Q7 med 500 hk og luftmotstand som en liten støttemur skal gå som en RS6 med 580 hk på Autobahn stiller jeg meg litt undrende til. Selv om den er overlegen på moment, så burde forskjell i luftmotstand, vekt og effekt være overlegne hvis man har rett gir når man tråkker på gassen.

Ellers er jeg enig i at motoren i Q7 er grom, men bilen er, etter min mening, altfor stor og tung, da liker jeg Touareg'en mye bedre, selv om den også er for stor ;)

Ok:) sier bare at momentet skaper accelerasjon og hester skaper topphastighet:) i real life så holder q7 v12 omtrent følge med rs6...(ikke heeelt men du blir ikke frakjørt med q7) uansett teorier. det er da snakk om 2 nye demobiler fra fabrikk prøvd imt hverandre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den slik ut den som ble levert som innbytte? Techart og greier? Hvis det var en vanlig original Cayenne Turbo så har jeg en viss formening om hvem det er som har byttet bil.

Nå vet jeg ikke det sikkert, men det er jo et lite sammentreff at den står på baksiden av møller samtidig som R50 kom?

Og ja, det er en slik med denne stylingen osv. jeg kjenner ikke Porche, men en Techart dersom det er det det heter;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toureg har jeg også bestemt at jeg skal ha en gang etter at min onkel kjøpte en slik for et par år siden og jeg har fått låne den noen ganger. En drøm å kjøre:tilber: Men noen R50 vil det nok aldri bli, blir nok ALT for dyr men for en lekker bil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok ikke takket nei om noen ville gitt den til meg. Men 1,7 mill hadde jeg aldri betalt! Helt alvorlig, man får sykt mye grommere saker for 1,7 mill...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:) sier bare at momentet skaper accelerasjon og hester skaper topphastighet:) i real life så holder q7 v12 omtrent følge med rs6...(ikke heeelt men du blir ikke frakjørt med q7) uansett teorier. det er da snakk om 2 nye demobiler fra fabrikk prøvd imt hverandre.

Blir litt OT ift tråden om Touareg'en dette, men vil arrestere deg litt. Moment behøver ikke gi akselerasjon, når jeg putter gassen i bånn i 5. gir i 50 km/t så yter motoren min ca 350 Nm, men det er jammen ikke mye akselerasjon gitt...

Moment er overlegent når man ikke vil gire, i aks og toppfart så er en "v-tec" motor med rett turtall overlegen. Det beste er, etter min mening, er en mellomting, dvs både endel moment og effekt, fra enten en stor diesel-motor eller en vass bensin-turbo.

Men stylingen på R50 synes jeg er knalltøff, men alt under 23 tom gjør ikke denne bilen en tjeneste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.