#1 Skrevet Januar 9, 2009 Hei, og god helg Har merket at det er litt slakke i opphenget midt på mellomakselen, nå etter mye leking i vinter. Tenkte og bytte dette opphenget. Er dette en jobb for verksted? Må det ikke måles opp ved montering? Og akslingen må vell demonteres.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2009 Bumpeti.. Ingen som husker hvor jeg får kjøpt dette lagret? har søkt litt på forumet, men finner det ikke igjen.. Møller leverer dette kun med ny mellomaksling, og det koster 16K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2009 Har svart på PM'n din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2009 http://www.034motorsport.com/index.php?cPath=25_66_69 http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0554&ASP=4839781&Type=Audi&Model=S4&Year=1994 Enkelt å skifte, men det er lettest på bukk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2009 Har svart på PM'n din.. Jepp, takker for den Blir nødt og ordne meg nytt ja Så dere tar ned hele akselen, og deler den i krysset? er det som er løsningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2009 Jepp, takker for den Blir nødt og ordne meg nytt ja Så dere tar ned hele akselen, og deler den i krysset? er det som er løsningen? Stemmer det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2009 Stemmer det:) Jeg blir aldri ferdig med denne bilen altså Bremsene kommer antg, på Fredag ^^, så over helgen blir det vell litt mekking på meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2009 Det er det som er måten å gjøre det på ja.. Ikke veldig vanskelig Jeg tok å delte leddene i hver ende isamme slangen og gjorde dem helt reine forså å fylle de med nytt fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2009 Det er det som er måten å gjøre det på ja.. Ikke veldig vanskelig Jeg tok å delte leddene i hver ende isamme slangen og gjorde dem helt reine forså å fylle de med nytt fett Da tror jeg vi kjører Mikkelstil Bare jeg får det på plass igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2009 Da tror jeg vi kjører Mikkelstil Bare jeg får det på plass igjen Det er bortimot idiotsikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2009 Merk alt så det kommer på plass på samme sted igjen.. Ellers er det mye brrrrrrr i vente! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2009 Det er bortimot idiotsikkert Nja, for enkelte;) Nei det der tar du lett Mads! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 15, 2009 Nja, for enkelte;) Nei det der tar du lett Mads! Jo, vi må da få dette til skal bestille lager i morgen tenkte jeg.. Skal du ha noe fra 034? Edit: Send pm kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...