#1 Skrevet Januar 9, 2009 Sitter å leter på nettet etter nye sommersko til min mkv GTI, men er ganske kresen:o Er det noen her inne som kan hjelpe meg med noen forslag!? Er keen på noen mørke, men ikke helt svarte:) Takker på forhånd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2009 gamle bilen min:) 8.19 momo xls 1 tror jeg de het. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2009 nye bilen.. momo thunder eller no. (ja har bestillt coilover sett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2009 veit ikke om du mente ikke svart i det heletatt jeg eller bare ikke helt svarte.. hele felgen. men ganske viktig spm.. hvilken farge har bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2009 19" OEM Monza replica med 215/35-19 med sortlakkerte inserts (istedet for mørkegrå) og skru den heelt ned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2009 Eller mine 18 Lorinrser som jeg har til salgs på forumet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2009 veit ikke om du mente ikke svart i det heletatt jeg eller bare ikke helt svarte.. hele felgen. men ganske viktig spm.. hvilken farge har bilen din? Jeg mente ikke svart i det hele tatt:) er mer keen på gunmetall eller noe i den duren. Bilen er svart. du har sett den her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2009 19" OEM Monza replica med 215/35-19 med sortlakkerte inserts (istedet for mørkegrå) og skru den heelt ned! Jeg har faktisk tenkt på de men jeg har de i 18" som jeg skal bruke neste vinter, så da er jeg keen på å ha en annen design på sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2009 Hva med noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2009 Hva med noe sånt? den digga jeg!!! hele stuket var fett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2009 En av mine favoritter den der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2009 Det var sykt fett!! Digga de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 24, 2009 må sette denne tråden til liv igjen da jeg fortsatt ikke aner hva slags felger jeg skal kjøpe Kom med forslag!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2009 MRR HR2?? http://www.mrrwheels.com/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 19, 2009 MRR HR2?? http://www.mrrwheels.com/index.html Oi oi oi gammel tråd, jeg må si at jeg vil fortsatt ha bentley felgene men lurer litt oå disse MRR HR2 felgene, .. *sikle* de er så utrolig feite !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...