#1 Skrevet Januar 9, 2009 Denne svensken mangler ikke pågangsmot. KLIKK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2009 Mere inspirasjon: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2009 dette er bare sykt bra!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2009 dette er bare sykt bra!!! Enig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2009 Kanonbra bygg. Er planen å turbokonvertere den etterhvert? Så et par bilder med et par snurrer prøvemontert, men leste ikke så nøye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2009 Kanonbra bygg. Er planen å turbokonvertere den etterhvert? Så et par bilder med et par snurrer prøvemontert, men leste ikke så nøye. Sikkert, men mere imponerende at fyren bygger seg egen CNC-fres for å skjære ut pluggen til karossen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2009 Drøye greier! Moro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2009 :tilber:her er det en med mye konskap utentvil, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2009 råheftig!!! utrolig gøy å se igjenneom en slik tråd å se hvor mye kunnskap og håndverk som er lagt ned!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2009 Heftige greier ja... Men hvor heldig er det med så stor camber-endring som han vil få når den fjærer? Klart, kanskje ikke allverden, tatt den korte fjærveien i betraktning...men pleier jo ikke være denne veien... I sving vil jo ytre hjulet helle ganske mye utover..og er jo ikke gunstig for veigrep.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2009 Heftige greier ja...Men hvor heldig er det med så stor camber-endring som han vil få når den fjærer? Klart, kanskje ikke allverden, tatt den korte fjærveien i betraktning...men pleier jo ikke være denne veien... I sving vil jo ytre hjulet helle ganske mye utover..og er jo ikke gunstig for veigrep.. Huh? Ser du på samme bilen som meg? Utifra det jeg kan se har denne bilen relativt nøytral camber endring under fjæring, når den komprimeres mye vil den få mer negativ camber gradvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2009 Ja pokker....stemmer jo det ja...tenkte feil. Den korte på topp vil jo raskere bli "kort" enn den lange...men sånn går det etter er en Trondheimstur og sliten i hue.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 10, 2009 Disse trønderne sliter deg ned hehehe, fest kan de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 10, 2009 Var på shopping...men ikke noe mindre slitsomt det...og temperatur på vei nedover som på noen få km kunne skifte fra +10 til -2 grader...gjør jo noe med underlaget det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 8, 2009 Synes denne fortjener en bump: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...