Anbefalte innlegg

Hello!

Noen som kjører B7 med senk her? Har i dag sport understellet, men vil lavere.

Hva bruker folk? Justerbart, fjører eller dempere\fjører.?

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R 45/45mm funker knall,da får bilen lik høyde foran/bak. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å bestille coilovers av tom are så kan du skru bilen ned til asfalten tar den :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har KW Inoxline variant 2 på A4en min nå. Synes dette er helt topp å kjøre med. Har ikke justert demperne til det stiveste og heller ikke senket helt i bunn.

Gamlebilen min (A4 B6) hadde jeg Eibach Sportline fjærer som senket 50 mm foran og 40 mm bak. Disse fjærene leveres ikke til A4 med quattro så har man det utgår de.

Kjøper man justerbart kan man justere til man finner den "perfekte" høyden for sitt bruk. Skal man bare bytte fjærer bør det være fjærer som senker litt mer foran enn bak ellers vil bilen i mange tilfeller se litt "sliten" ut bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R 45/45mm funker knall,da får bilen lik høyde foran/bak. :)

Kjører du disse på original sports dempere da? Min er høyere forran en bak i dag.......Vil den da ikke bli det samme hvis man kjøre 45mm hele veien.?

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk på at hvis kanalen på bilen er vannrett er det større avstand til toppen av hjulbuen foran enn det er bak.

Hvis man senker bilen slik at mellomrommet mellom hjulet og toppen av hjulbuen er lik foran og bak vil bilen "stupe" litt ala BMW. Dette er etter min mening IKKE pent, i alle fall ikke på en A4 Avant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører heller ikke med mitt på det stiveste, det er rett å slett ikke vits. Fjærene til KW er alt for myke, så vis man har bilen såpass lav så subber det når man driver å krøker seg fram på steder med masse høyde forskjeller på underlaget..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen supersport senkeskåler til deg når jeg får senken min, om du er int;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du disse på original sports dempere da? Min er høyere forran en bak i dag.......Vil den da ikke bli det samme hvis man kjøre 45mm hele veien.?

E

Jeg bruker disse på org S-Line dempere ja,og bilen er nøyaktig like høye foran/bak. :)

Men justerbart er mitt førstevalg,uten tvil. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^^ gode greier. Hvor mye lavere en s-line ble den etter H&R var monter? Har du noen før og etter bilder? Hadde vært knall hvis du kunne sendt meg på mail.? eirik@brunsame.no

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kw coilovers er tingen:) hatt det på to biler.....er veldig fornøyd: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaringer om hva som fungerer best av KW, FK og H&R justerbare senkesett? KW er vel den del dyrere, er det hvert det? Vil ikke ødelegge kjøregenskapene helt, så er i tvil hva jeg skal kjøpe. Kommer til å senke den en god når det kommer sommerfelger på. Bilen er en A4 b8.

Hadde weitec på forrige bil, det ble i det stiveste laget når det ble senket nesten i bånn, men likevel brukbart å kjøre med. Subba aldri i hjulbuen. Tror det kun er KW og FK og H&R som produserer til min bil enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har satt på weitec 35/35 fjører og det blei veldig bra. men selvfølgelig er justerbart best ialefal hvis du vil ha den veldig lav

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Kw v2 på min b7, sinnsykt fornøyd med det hvertfall:) Ligger bilder i tråden min hvis du klikker på signaturen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd det nye KW settet som heter Streetcomfort? Det må være perfekt om man ikke skal gå alt for lavt, ikke skal kjøre på bane og bruke bilen til dagen. Hva er prisen på det Tom Are?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.