#1 Skrevet Januar 9, 2009 Det kan kanskje se ut som om det blir en tur på vintertreffet kommende månedsskift Sett bort i fra mer lokale vintertreff/glattkjøringstreff, så blir dette det første "vintertreffet" jeg drar på i regi av klubben. Og i den forbindelse lurte jeg på om kanskje noen med litt mer erfaring fra disse treffene har noen tips å komme med når det gjelder å forberede bilen for dette? Hvis det blir noe av denne turen for mitt sitt vedkommende, så var det selvfølgelig meningen å prøve seg litt utpå banen også. Bilen det er snakk om å eventuelt bruke er en -93 A100 Avant 2.8 Quattro. Så som sagt, noen tips til hvordan best mulig forberede bilen for dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2009 tjaa... er vel ikke noe spesielt med vintertreff annet enn at du kan gå over væskenivåer, dekktrykk, oljenivå og lignende, sørge for at alt er på stell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2009 Ja, det vil selvfølgelig bli gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2009 Ja, det vil selvfølgelig bli gjort. bytt bremseveske.. selv om det er kaldt i være blir bremsene varme.. like synd å komme på enden av langstrekka uten bremser på vinteren som på sommeren.. ellers som sakt over her, og ta med deg varme klær!!! Dette er jeg glad for at jeg gjorde i dag som bilen min presterte og ikke ville starte i sigdal med 10minus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2009 Ta med SPADE,lue og slepetau!!! :D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2009 Uten hjelm slipper du ikke uttpå bana så husk den Bremsing er vel ikke helt det store temaet, med mindre du skal sette på ispigg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2009 Både hjelm, spade, lue og slepetau blir pakket med Blir det utført "teknisk kontroll" på disse treffene på lik linje med f.eks. Våler etc.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2009 Sjekkes vel at du ikke har noen løse ting liggende i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...