#1 Skrevet Januar 10, 2009 hei skulle ha prøvd en resirkventil av typen forge 07 noen som har en som jeg kunne testet for å sjekke om min er ødelagt? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2009 Ser den slik ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2009 Ser den slik ut? jepp dønn lik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2009 jepp dønn lik har denne liggende på sotra om du vil prøve hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2009 Ellers så får man jo sånne for 400kr ca replica men like god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2009 Har en Forge 07 til salgs jeg .Brukt i en mnd : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...