#1 Skrevet Januar 10, 2009 Har problemer med reversen på min Audi S4. Må liksom jokke litt med bilen for å få den i reverse. Det er ikke sånn det skal være, skal gå rett i reverse når jeg prøver på det. Hva kan være grunnen til det? En kompis nevnte synkroniserings ringene!? Kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2009 giroverføringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2009 Var inne hos lokalt verksted med det. Der sa de at det ikke var plass til girstangen nedi den koppen/skålen som stangen går nedi. Men da lurer jeg på hvordan kan det plutselig ikke være plass, når det har vert plass i 3-4 år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2009 Vil tippe giroverføringen er litt ute og kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2009 Ja, det kan nok stemme det. Utelukker i alle fall det med for lite plass i kopp/skålen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...