#1 Skrevet November 17, 2004 Tenker på å kjøpe meg vinter felger.. Men lurer litt på hva jeg skal betale for de. Forslag til prislappe på disse?? BBS aluminiumsfelger 6Jx14H2 med sommerdekk 195/60-R14 selges. 2 dårlige og 2 ok dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2004 ville ikke betalt allverden for de der, 1000-1500kr kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2004 Pris på felger ? Jeg har selv fått kjøpt (og senere solgt) slike felger. Min erfaring er at det er viktig å få med bolter, fordi boltene kostet meg i hverfall 40 - 50 kr pr stk. Jeg tror jeg betalte nesten 700,- for 16 bolter. Siden det er gamle felger, vil dette være vesentlig for totalprisen. Hilsen leder'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2004 Ok, er det ikke bare vanlige bolter da? Det som er avgjørende, er vell vinkelen på konusen på boltene? Har fått pris nå, 800,- for alle 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2004 Kon på boltene og lengden er det viktige, samt selvfølgelig gjengedimensjonen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...