#1 Skrevet Januar 11, 2009 Jeg vet at det er laget poster ang. disse pluggene før, men jeg lurer på noen herfra faktisk har prøvd dem? Jeg vurderer sterkt å bestille et sett til 1.8T'en no til uken, men lurer da på om noen har erfaringer med pluggene? Er de så bra som de skal ha det til? For de som ikke vet hva det dreier seg om --> http://www.tennplugg.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2009 buuump :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2009 Hørte om det for ei tid tilbake... bare å google "pulstar test" eller no.. Men må vel si meg litt skeptisk... tror det går i samme kategori som qmi og alle de der oljetilsettningsmidlene som lover det ene og det andre, men klart, jeg har ikke prøvd det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2009 er litt skeptisk selv.. de tenstene jeg har lest har gitt litt bedre resultater enn vanlige plugger, men så ligger disse testene på siden til pulstar da.. får ta å google litt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...