#1 Skrevet Januar 11, 2009 (endret) merket først i dag at det lå bensin under bilen min, og når jeg så under så dryppet det faktisk bensin rett ned på bakken: gråter : det er vist en skjøt som har tatt kvelden, så er det noen som vil låne meg en løftebukk i morgen kveld? slik at jeg kan ta ei nødløsning og tette det med epoxy sparkel?? og er det noen som har en bensintank? det er samme tanken på alle c4 quattro, både sedan og avant arggg... dette skulle ha skjedd før helga: bh : send mld vist du har noe, så kan jeg ringe opp igjen, 99554009 husk at dette HASTER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2009 har ordnet med løftebukk, så nå mangler jeg bare bensintank:) skal ringe sjøholt i morgen, de har jo garantert, men vist noen har liggende rundt hær så er jo det gull:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2009 tanken er tett:) (forhåpentligvis:p) så da blir det i allefall bytte av tank i vinterferien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...