skal bytte alle slanger, bensitank og rør under s4/c4

Anbefalte innlegg

Bensintank min lekker så jeg må bytte: gråter :

er det noen som har ei grei løsning så jeg vet sånn ca hva jeg må ned med og hva jeg evt. trenger underveis?

EDIT: i stede for og sitte å sutre, så skal jeg i stede tette det med sparkel som nødløsning, og i vinterferien skal jeg bytte alle bensin rør under, bensin slanger og tanken da såklart:)

og samtidig skal jeg sandblåse div. og lakke det opp igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!Du må ned med bakstilling!Etter det er det enkelt;)sjekk foringer underveis,for kan være greit og bytte når du først har det nede!husk og koble av ledning til pumpa,før du slipper tanken ned!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensintank min lekker så jeg må bytte: gråter :

er det noen som har ei grei løsning så jeg vet sånn ca hva jeg må ned med og hva jeg evt. trenger underveis?

EDIT: i stede for og sitte å sutre, så skal jeg i stede tette det med sparkel som nødløsning, og i vinterferien skal jeg bytte alle bensin rør under, bensin slanger og tanken da såklart:)

og samtidig skal jeg sandblåse div. og lakke det opp igjen

he he!du kom meg i forkjøpet!har hørt folk som tetter hull i tank med såpestykke!men vet ikke hvor holbart det er?sparkel tror jeg funker dårlig?prøv heller kjemisk metall: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

foringer ble bytta for ikke så lenge siden:) så de er vell friske enda:D

jeg husker bare ikke hvordan det var bak siden jeg ikke har skrudd så enormt mye dær:p hehe. og nå er det jo mørkt ute:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he!du kom meg i forkjøpet!har hørt folk som tetter hull i tank med såpestykke!men vet ikke hvor holbart det er?sparkel tror jeg funker dårlig?prøv heller kjemisk metall: smil :

hehe, ja de isolerer det med såpe, så drar de epoxy sparkel over:) altså stål sparkel eller glassfibersparkel og så spraye over noe greier:)

trenger bare og holde i 5-6 uker heldigvis:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg opp slik du har mulighet til å kjøre E85 no da når du først skal bytte heile skiten. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg opp slik du har mulighet til å kjøre E85 no da når du først skal bytte heile skiten. :)

ja skal prøve og fikse større bensinpumpe i allefall:) trenger det jo senere uansett

hvordan er det og ordne opp til E85 da? hehe

Edit: vi tok det på msn:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.