#1 Skrevet Januar 11, 2009 (endret) Bensintank min lekker så jeg må bytte: gråter : er det noen som har ei grei løsning så jeg vet sånn ca hva jeg må ned med og hva jeg evt. trenger underveis? EDIT: i stede for og sitte å sutre, så skal jeg i stede tette det med sparkel som nødløsning, og i vinterferien skal jeg bytte alle bensin rør under, bensin slanger og tanken da såklart:) og samtidig skal jeg sandblåse div. og lakke det opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2009 hei!Du må ned med bakstilling!Etter det er det enkelt;)sjekk foringer underveis,for kan være greit og bytte når du først har det nede!husk og koble av ledning til pumpa,før du slipper tanken ned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2009 Bensintank min lekker så jeg må bytte: gråter : er det noen som har ei grei løsning så jeg vet sånn ca hva jeg må ned med og hva jeg evt. trenger underveis? EDIT: i stede for og sitte å sutre, så skal jeg i stede tette det med sparkel som nødløsning, og i vinterferien skal jeg bytte alle bensin rør under, bensin slanger og tanken da såklart:) og samtidig skal jeg sandblåse div. og lakke det opp igjen he he!du kom meg i forkjøpet!har hørt folk som tetter hull i tank med såpestykke!men vet ikke hvor holbart det er?sparkel tror jeg funker dårlig?prøv heller kjemisk metall: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2009 foringer ble bytta for ikke så lenge siden:) så de er vell friske enda:D jeg husker bare ikke hvordan det var bak siden jeg ikke har skrudd så enormt mye dær:p hehe. og nå er det jo mørkt ute:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2009 (endret) he he!du kom meg i forkjøpet!har hørt folk som tetter hull i tank med såpestykke!men vet ikke hvor holbart det er?sparkel tror jeg funker dårlig?prøv heller kjemisk metall: smil : hehe, ja de isolerer det med såpe, så drar de epoxy sparkel over:) altså stål sparkel eller glassfibersparkel og så spraye over noe greier:) trenger bare og holde i 5-6 uker heldigvis:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2009 legg opp slik du har mulighet til å kjøre E85 no da når du først skal bytte heile skiten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2009 (endret) legg opp slik du har mulighet til å kjøre E85 no da når du først skal bytte heile skiten. ja skal prøve og fikse større bensinpumpe i allefall:) trenger det jo senere uansett hvordan er det og ordne opp til E85 da? hehe Edit: vi tok det på msn:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...