#1 Skrevet November 17, 2004 Noen som vil være med og sko bilen for vinteren i dag? er en fordel om du har tak over hodet og en skrueting til meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2004 Espen då..... Du klare vel skifta hjul sjøl????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Morten Christensen Espen då..... Du klare vel skifta hjul sjøl????? nei? ka faen e det du tar meg for? eg har 10 tommeltotter.. så eg fekk nok hjelp på jobb de har bokk/ramp der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2004 hehe....faen om du punkterer en gang da stå å vifte med kølla langs veikanten da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka hehe....faen om du punkterer en gang da stå å vifte med kølla langs veikanten da.. nei.. har hørt at det ikke nytter... kommer bare en masse udugelige homser da... men da tar jeg fram telefonen og ringer til jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2004 hehe..du har nok ett poeng der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2004 Ringe Falken? Nei det skal jeg ik-ikke prøve mer jeg tar viking jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Ringe Falken? Nei det skal jeg ik-ikke prøve mer jeg tar viking jeg er du redd for meg enda? men vet du hva? falken eksisterer ikke lenger.. vi heter Falck nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2004 Jeg bryr meg ikke hva en nå du/de heter. Jeg har hatt behov for hjelp/assistanse to ganger. Prøvde begge gangene å ringe Falken/Falck først. Så ut som de liker seg bedre inne på et varmt kontor, for begge gangene har det blir Viking som har kommet meg til unsetning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Jeg bryr meg ikke hva en nå du/de heter. Jeg har hatt behov for hjelp/assistanse to ganger. Prøvde begge gangene å ringe Falken/Falck først. Så ut som de liker seg bedre inne på et varmt kontor, for begge gangene har det blir Viking som har kommet meg til unsetning .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2004 Du jobber i Falck og kan ikke legge om dekk, håååååper du sitter på et kontor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim Du jobber i Falck og kan ikke legge om dekk, håååååper du sitter på et kontor! høhøhø... jeg kjører mobilt.. så jeg har INGENTING what so ever med rednings biten.. MEN.. jeg kan legge om dekk... men ikke f..n om jeg gidder så lenge jeg kan få noen andre til å gjøre det som har utstyr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 26, 2004 test test test 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...