#1 Skrevet Januar 11, 2009 Har då skaffa meg en a4 1.8tq som eg tenkte skulle få litt plastik fantastik..!! Noken som har formeining om ka som e The ultimate styling til dinna? lurte på bakfanger og frontfanger fra norsk bildelesenter, so va planen å bytte til meir sporty stola (brun/grå bestefar stola) lurte på RS4 kitt som eg fant på ebay, men kosta 30 000,- so vist noken har en beire ide, e de fint vist du dela den me meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2009 styling: Sportec stoler: Orginal sportstoler.. tuning? kontakt meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2009 orginal stola skal vi ha.. men tenkte recaro orginal!;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2009 Recaro stolene er sinnsykt dyre.. unødig dyre... men orginale sportstoler (som er i min) får man til ok pris og er deilige å sitte i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2009 Stian Exi Skogly (tror jeg det var) her på forumet skaffer deg interiør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...