#1 Skrevet Januar 12, 2009 (endret) Heihei og godt nyttår..... Siden det er vært stille en god stund nå så ser vi ann om det er skjedd noe mer med interessen blant medlemmene. Kanskje nye medlemmer som kunne tenkt seg også og tatt seg en tur innom og slått ann en prat..... Pizzatreff Pizzahuset v/Goberg Mandag 26 Januar klokken 1800 ikke stort aktuelt igrunn, høre litt hva folk ønsker med året iår. Vi vil også ta opp styret som ser slik ut pr. dags dato Formann - Lars Erik Johannessen nest Formann - Jan Richard Hansen sekretær - Heine Matre kasserer - Christian Johnsen styremedlemmer - Geir Tony Strand & ????? Jeg vil gi noen andre muligheter og prøve og få til noe aktivt i klubben. Men hjelper mer enn gjerne til om det er ønskelig og prøve og dra igang noe treff eller slikt..... Gi beskjed om du tar turen. som har sagt de kommer; Stian Olsen Lars Erik Johannessen Marius Myhre Jan Richard Hansen Thomas Vaag Freddy Jønholt Alexander Nikolaisen Jo Christian Johnsen Bergskås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2009 etter og ha snakket med 3-4 medlemmer som syntes 1700 var ett dårlig tidspunkt endret jeg det nå til KL1800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2009 kjører fra heistad 1800, så kommer litt etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2009 Da sier vi at det er sånn ca 1 uke igjen ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2009 Jeg kan ta meg en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2009 Jeg kan ta meg en tur. Velkommen skal du være ! Navnet ditt høres kjent ut..... Faren din driver elektrikker firma?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2009 Velkommen skal du være ! Navnet ditt høres kjent ut..... Faren din driver elektrikker firma?!?! Det stemmer bra.. jeg bor rett borti gata fra foreldrene dine ihvertfall, vet ikke om du bor der lengre men. Jeg har også vært hjemme hos deg, men det må vel være.. 7-8 år siden. Da gikk det mest i hiddenspill og ikke kjøretøy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2009 Det stemmer bra.. jeg bor rett borti gata fra foreldrene dine ihvertfall, vet ikke om du bor der lengre men. Jeg har også vært hjemme hos deg, men det må vel være.. 7-8 år siden. Da gikk det mest i hiddenspill og ikke kjøretøy.. Det stemmer bra. Da husker jeg deg. Ikke dårlig og se at noen av folket fra skolen velger rett vei ! Jeg bor hjemme enda.... Er lærling så ekke stort penger og bo for enda.... Vi får slå ann en prat på møte ! Velkommen skal du være ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2009 Minner om følgende Pizzatreff Pizzahuset v/Goberg Mandag 26 Januar klokken 1800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 26, 2009 Må nok melde avbud i dag.. formen er ikke helt 100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2009 moro å se deg her inne jokki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...