#1 Skrevet November 17, 2004 yes... første snøen er kommet.. 5cm med kram snø på frontruta og latskap er en dårlig kombinasjon. prøvde seff å måke vekk snøen med vindusviskerne. noe de ikke klarte. så jeg forta meg ut og måka vekk snøen selv, men nå går ikke viskerne i intervall lenger. det er steg 1 som er bugga. der skal det være 3-4 sekunder mellom viskene. men nå går de i ett. de 3-4 sekundene har altså fordufta og hvis jeg trykker bryteren ned for å få ett enkelt visk så stopper viskerne så fort jeg slipper bryteren. hehe.. hva har skjedd her? åssen fikser jeg det? bilen er en audi 80 2.0e 1990 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2004 Nytt relè kanskje? noe som mao betyr at du må bytte hendlene for betjening av lys, viskerer etc da relèet er innebygd i den delen. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2004 tuller du nå? bytte alt sammen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Christian Rosenvinge tuller du nå? bytte alt sammen ? tuller ikke med slikt er det firkantet eller rund utforming på hendlene dine? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2004 dem er avrunda i hjørnene så vidt jeg kan huske i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2004 ok. da er de ikke lik de jeg kan ha tilgang på. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...