multifunction switch (F125)

Anbefalte innlegg

Heisan. Jeg får opp en feilmelding på min audi a6 2,5 tdi automat om at multifunction switch er ødelagt.

Spørsmålet mitt er om det er noen som har byttet eller har kjentskap til denne bryteren/ enheten.?

Nesten umulig å finne ut om jeg må bytte hele kassa eller om jeg skal kjøpe en bryter.

Er glad for all info.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan. Jeg får opp en feilmelding på min audi a6 2,5 tdi automat om at multifunction switch er ødelagt.

Spørsmålet mitt er om det er noen som har byttet eller har kjentskap til denne bryteren/ enheten.?

Nesten umulig å finne ut om jeg må bytte hele kassa eller om jeg skal kjøpe en bryter.

Er glad for all info.: klø :

sitter skrudd på utsiden av venstre side på girkassen.. der velger wiren går innpå:) er gir valgs føler. må muligens løsne venstre girkassefeste og legge det litt til siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om et par slike biler hvor bryteren er defekt, og bytte har gjort kassa som ny.

Er som Stian sier, venstre kasse-feste må tas av da bryter sitter under festet.

Sitter med 2-3 skruer, en mutter over girvaier og en kabel som går til en kobling i bakkant av bunnpanne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om et par slike biler hvor bryteren er defekt, og bytte har gjort kassa som ny.

Er som Stian sier, venstre kasse-feste må tas av da bryter sitter under festet.

Sitter med 2-3 skruer, en mutter over girvaier og en kabel som går til en kobling i bakkant av bunnpanne.

Det var sneidg at de oppleves som ny etterpå, er dette en billig liten sak som kan byttes på gøy, eller snakker vi en halv månedslønn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter skrudd på utsiden av venstre side på girkassen.. der velger wiren går innpå:) er gir valgs føler. må muligens løsne venstre girkassefeste og legge det litt til siden.

Takk for info. Jeg fant den og omet de 8 pinnene i kontakta men alle viste forskjellige verdier.:)

Nr 2-5 og 8 pinnene i kontakten var det ingen verdier.

Må bare finne ut hvordan man kan vite at denne er gåen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info. Jeg fant den og omet de 8 pinnene i kontakta men alle viste forskjellige verdier.:)

Nr 2-5 og 8 pinnene i kontakten var det ingen verdier.

Må bare finne ut hvordan man kan vite at denne er gåen.

Har nok ikke i hodet hva verdiene skal være: klø :. er nok bare å skifte denne om du hadde feil på den og det ikke er noe tegn til irr eller noe i kontaktene:) er en ganske vanlig feil på disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var sneidg at de oppleves som ny etterpå, er dette en billig liten sak som kan byttes på gøy, eller snakker vi en halv månedslønn?

Ehh, vi snakker her om en ordinær gammeldags automatkasse som var som ny før bryter begynte å krangle. Den ble da like god som før bryteren ble dårlig.......

Tror ikke bryteren fikser opp i halvslitte tiptronic-kasser.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.