Anbefalte innlegg

Noen fete biltreff til sommern?noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. har vært på di....kunne kanskje tenkt meg å prøve noe annet:)svergie...kanskje?eller noe annet!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommertreffene på ACR hvis du liker banekjøring :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme, men da treff som tar for seg kjøretrening, ikke festing, halvnakne damer og fulle fjortisser.

Oppbrukte sierraer og diverse volvoer trekker også ned. Sommertreff er vel hakket mer "seriøst" enn Gatebil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes det ikke noe i svergie........har vært på acr.våler.rudskogen....gatebil......mantorp

noe bra i tyskland?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff jeg hvertfall skal på i år er:

Halden treffet (Vw audi club norwegen)

Valdres treffet (Vw audi club norwegen)

Våler treffet (Vw audi club norwegen)

Rudskogen treffet (Vw audi club norwegen)

Vet ikke om det blir noe treff på hadeland i år: klø : Da skal jeg ditt også om det blir (Vw audi club norwegen)

Skal også ha med meg Reodor felgens gatebiltreff også skal jeg komme på så mange som mulig lokallagstreff til Oslo lokallag selvfølgelig også de som blir arrangert av mjøsa lokallag. Blant annet tour de mjøsa;)

Skal også på bug run og muligens vålåkra (Sweden) Sikkert noe mer jeg blir med på;)

Dette blir en super sessong!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bug run i svergie er jo helt sjef

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bug run i svergie er jo helt sjef

Ja, aldri vært der selv men hørt mye bra om det, så når en kammerat av meg fra sverige spurte om jeg ville bli med han til sommern i hans ny inkjøpte boble av den strøkne typen kunne jeg ikke annet enn å takke ja: smil :

Gleder meg til dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff jeg hvertfall skal på i år er:

Halden treffet (Vw audi club norwegen)

Valdres treffet (Vw audi club norwegen)

Våler treffet (Vw audi club norwegen)

Rudskogen treffet (Vw audi club norwegen)

Vet ikke om det blir noe treff på hadeland i år: klø : Da skal jeg ditt også om det blir (Vw audi club norwegen)

Skal også ha med meg Reodor felgens gatebiltreff også skal jeg komme på så mange som mulig lokallagstreff til Oslo lokallag selvfølgelig også de som blir arrangert av mjøsa lokallag. Blant annet tour de mjøsa;)

Skal også på bug run og muligens vålåkra (Sweden) Sikkert noe mer jeg blir med på;)

Dette blir en super sessong!

kunne tenkt meg å dratt på vålåkra....svergie.......når er det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun utstilling etc. for VW dette ?

Neida, jeg ser på bildene fra 2008-treffet at det finnes både Audi, Seat og Porsche også:) Sansynligvis også de andre merkene i VAG konsernet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.