#1 Skrevet Januar 12, 2009 hei, var ute å kjørte i dag, stoppet på butikken og når eg kjørte derfra så hørte eg ett smell når eg skulle løse bilen, og eneste som skjedde etter dette var at motoren ruste men bilen stod stille... noen ideer til hva det kan være..? har ikke fått jekket opp bilen enda.. har også tidligere vært små vibrasjoner i rattet, som har kommet og gått... Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2009 kan være en fordel å skrive om det er aut eller man. høres egentlig ut som klutsjen din er gåen, men rart den ikke tar i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2009 Klutsj var det jeg tenkte med en gang også.. men få litt mere info så skal vi tenke og fundere litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2009 Drivknute kan det vel også vere, men det burde kansje vert litt lyd fra det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2009 er manuell kasse på den... når vi tauet den hjem kom det en slags rasling lyd fra passasjer siden... absolutt ingenting som skjer når eg skal løse bilen i gir.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2009 Mulig det kan være en drivknute, ja. Start bilen, sett den i gear og se om en av drivakslingene ut fra girkassen til hjulene går rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2009 Kan også være at skruene på indre knute har løsna, dette kan skje om det har blitt demontert tidligere og ikke skrudd til på rikig måte. Har sett dette endel ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2009 som noen her har allerede sagt så er drivknuten på passasjer siden knust, noe eg syns er rart ettersom det ikke har vært verken lyd eller noe merkverdig vibrering i ratt under kjøring... satser på at ikke akslingen har tatt kvelden... takk for kjappe svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2009 http://www.audiworld.com/tech/wheel58.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2009 http://www.audiworld.com/tech/wheel58.shtml yeah, thnx... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...