#1 Skrevet Januar 13, 2009 Hallo, som topic sier ,noen som har gjort dette? Er ledn.nett likt ? Plug and play? Mvh.Roar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2009 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2009 D er AEY-motorkode, TDK er AAZ-motorkode. Om det er likt ledningsnett vet jeg ikke, men siden det er forskjellig kW kan det kanskje forskjell der? Men vet ikke om det lønner seg effektmessig? TDK'en er jo bare 75 hk/150nm/55kW, og D'en er vel 65hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2009 oioi, slike prosjekter er et fint startprosjekt om man er "fersk" i faget. Jeg konverterte en 1,6d til 1,6td og jeg kom ikke på noen problemer! Eksosanlegget er nok en halv tomme større på TD. Ledningsnettet er nok helt likt siden det ikke er ECU på noen av motorene. OG i tillegg så kan du få en TDK til å gå som et "lyn" om den er seriøst oppjustert og med Intercooler Her er det bare å kjøre på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2009 Se der, da har jeg også lært noe i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...