hjelp?? felger på s2 coupe..

Anbefalte innlegg

hei har planer om å kjøpe nye sommer felger har lyst på 8x18 et35 forran og 9,5X18 ET35 bak men er det noen her som veit om det blir for breit bak? eller blir det bra? og hvor breit dekk må man ha på 9,5" felg for å få litt strekk på dekket?og hvor beit dekk man må ha på 8"brei felg for å få strekk.. skal ha felger med litt kant :) mvh kim andre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 8,5 og 9,5*19 på min s2. med 235/35-19 dekk på alle 4. men er ikke å anbefale ulik rulledimensjon forran og bak. diffen min tok kveld p.g.a disse felgene da jeg mistenker at dette ikke blel likt forran og bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8x18 framme med 225/40 og 9,5x18 med 255/35!

Det er tilnærmet lik rulleomkrets og ser bra ut! Har valsa bittelitt bak og det subber ikke! Mulig de felgene kan komme for salg! Kantfelger!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8x18 framme med 225/40 og 9,5x18 med 255/35!

Det er tilnærmet lik rulleomkrets og ser bra ut! Har valsa bittelitt bak og det subber ikke! Mulig de felgene kan komme for salg! Kantfelger!:)

 

stilig :-) har du et bilde av de på bilen du kunne lagt ut her?:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 8,5 og 9,5*19 på min s2. med 235/35-19 dekk på alle 4. men er ikke å anbefale ulik rulledimensjon forran og bak. diffen min tok kveld p.g.a disse felgene da jeg mistenker at dette ikke blel likt forran og bak

 

oki skjønner... :-) har tenk på det.. synd det ser så bra ut med bredere bak :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser du hvordan de sur ut hvertfall!;)

IMG_9424.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser du hvordan de sur ut hvertfall!;)

 

feite felger.. men de veit jeg at er dyre! hehe bilen lakkeres i mai så da blir det litt mye peng hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 8,5 og 9,5*19 på min s2. med 235/35-19 dekk på alle 4. men er ikke å anbefale ulik rulledimensjon forran og bak. diffen min tok kveld p.g.a disse felgene da jeg mistenker at dette ikke blel likt forran og bak

 

Har liten tro på at du får ulike rulleomkrets pga litt dekkstrekk på bakhjulene sålenge vi ikke snakker om "så strekt at vi såvidt får luft i hjulene". 235 er jo ganske passelig på alt fra 8 til 10 toms felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.