Anbefalte innlegg

har en a4 b6 avant som jeg vil gjerne ha soltak på, er dette noe å ettermontere eller bare å styre unna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir skjelden bra, men er det et firma som utfører dette 100% og du får garanti går det gjerne bra. Tror det koster mer enn det smaker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ann på hvor stor kostnad det blir. 20000 er helt ok om man har et prosjekt som mangler det siste finish

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel best å bytte takplate skal det blir helt bra ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beste og mest "orginale" er å bytte takplaten.. om du får en til å gjøre en god jobb så blir det ikke så sinnsykt dyr..

gjorde dette på en BMW, takplaten kostet 5000,- soltaket med mekanisme ca 7000kr lakkering og sliping 3000,-

men da gjorde vi jobben selv. men dette er/var bmw priser....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beste og mest "orginale" er å bytte takplaten.. om du får en til å gjøre en god jobb så blir det ikke så sinnsykt dyr..

gjorde dette på en BMW, takplaten kostet 5000,- soltaket med mekanisme ca 7000kr lakkering og sliping 3000,-

men da gjorde vi jobben selv. men dette er/var bmw priser....

 

kjøpte du platen ny eller fra en brukt? tenker man finner et slikt tak brukt med taktrekk og slikt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kjøpte dette brukt fra Gedsted i danmark, fikk da med taktrekk + alt av føringer som kablene ligger i på bmw'n

selve soltaket kjøpte vi helt nytt da dette er i glass og vi ville ha 100% ripefritt.. men kunne få dette for 4000kr fra gedsted..

Gedsted auto opphugg i danmark.. leverer mange steder på østlandet ukentlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller skal sikkert ha Gull og grønne skoger for den Mekanismen til Soltaket! Men takplata med rab er rundt 5000kr trur jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekket prisen i fjord for taktrekket, møller skulle ha 12000 for det.. tenker om det blir noe av så finner man en kolisjonskadet bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor vil du ødelegge taket ditt med noe så upraktisk og fullstendig unyttig som en takluke?

Får cirka 5 cm mindre takhøyde inne i bilen. Og når bruker man det egentlig? Ved temperatur over 20 grader?

Blir ikke så mange dagene i året det. JEG villle hvertfall tenkt meg særdeles godt om før jeg satte i gang med noe slikt.

Husk at bilen sannsynligis skal selges en gang og da er ikke slike stunt med på å dra opp prisen eller interessen for bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor vil du ødelegge taket ditt med noe så upraktisk og fullstendig unyttig som en takluke?

Får cirka 5 cm mindre takhøyde inne i bilen. Og når bruker man det egentlig? Ved temperatur over 20 grader?

Blir ikke så mange dagene i året det. JEG villle hvertfall tenkt meg særdeles godt om før jeg satte i gang med noe slikt.

Husk at bilen sannsynligis skal selges en gang og da er ikke slike stunt med på å dra opp prisen eller interessen for bilen.

 

Bygger man om kmplett med hele taket og alt som orginalt så syns jeg ikke det er dumt å gjøre.. men ja, syns det er waste of money. man har da ac på varme dager.. men om han vil byggeom får han vel gjøre det da? så lenge ham ikke setter inn jalla soltak ala biltema ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syns de er jævlig pent med soltak på en bil.. bortkastet...pøh, syns de e skøy å gjøre noe sprell med bilen, trudde det var derfor man ble med på vwaudi club, for å gjøre noe med bilen som gjør den litt spes...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.