#1 Skrevet Januar 14, 2009 (endret) Hei jeg er en stolt eier av en Audi A6 3.0tdi s-line Quattro. Det jeg luere på er at jeg har fått opp elektrisk feil på skjermen i bilen der det står at bagasje rommet ikke er lukket, men er det. kan det være noe stor feil eller skal det bytter noe sensor???fint om noen kunne komme med forslag. Enting til jeg lurte på om det noen kjenner til noe verksted som er spesialist i audi uten om Møller i Trondheim? Takker på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2009 Hei jeg er en stolt eier av en Audi A6 3.0tdi s-line Quattro. Det jeg luere på er at jeg har fått opp elektrisk feil på skjermen i bilen der det står at bagasje rommet ikke er lukket, men er det. kan det være noe stor feil eller skal det bytter noe sensor???fint om noen kunne komme med forslag. Enting til jeg lurte på om det noen kjenner til noe verksted som er spesialist i audi uten om Møller i Trondheim? Takker på forhånd. Heisann På tidligere Vw og Audier er microbryterene i låsekasser er stor svakhet. Da kan få opp slike meldinger, kanskje du må bytte låsekassen i bakluken. Du får nok en bedre pekepinn hvis du får kjørt diagnose på bilen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2009 stikk innom http://www.estuning.no de hjelper deg med det meste begynn med og ta en diagnose med wag com så ser du fort hva som er galt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2009 Takk. jeg tok diagnose på bilen for ca. 1 mnd siden hos møller. de fant ingenting der. men kan jo ha kommet noe i etterkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...