Elektrisk feil på bagasjerommet??

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en stolt eier av en Audi A6 3.0tdi s-line Quattro.

Det jeg luere på er at jeg har fått opp elektrisk feil på skjermen i bilen der det står at bagasje rommet ikke er lukket, men er det. kan det være noe stor feil eller skal det bytter noe sensor???fint om noen kunne komme med forslag. Enting til jeg lurte på om det noen kjenner til noe verksted som er spesialist i audi uten om Møller i Trondheim?

Takker på forhånd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg er en stolt eier av en Audi A6 3.0tdi s-line Quattro.

Det jeg luere på er at jeg har fått opp elektrisk feil på skjermen i bilen der det står at bagasje rommet ikke er lukket, men er det. kan det være noe stor feil eller skal det bytter noe sensor???fint om noen kunne komme med forslag. Enting til jeg lurte på om det noen kjenner til noe verksted som er spesialist i audi uten om Møller i Trondheim?

Takker på forhånd.

Heisann

På tidligere Vw og Audier er microbryterene i låsekasser er stor svakhet. Da kan få opp slike meldinger, kanskje du må bytte låsekassen i bakluken. Du får nok en bedre pekepinn hvis du får kjørt diagnose på bilen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stikk innom http://www.estuning.no de hjelper deg med det meste begynn med og ta en diagnose med

wag com så ser du fort hva som er galt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk. jeg tok diagnose på bilen for ca. 1 mnd siden hos møller. de fant ingenting der. men kan jo ha kommet noe i etterkant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.