#1 Skrevet Januar 14, 2009 En kamerat av meg har problemer med sin 1994 Passat 1.8. Kjørte en diagnosetest på den for å finne ut av hva som foregikk: Han som eier bilen hadde bilen først inne på et verksted hvor dem konstaterte av veivakselføleren er gåen. Han drar så på Møller for å få tak i denne delen. Den eksisterer ikke til denne bilen får han til svar. Sikkert en del her som har kjentskap til denne motoren som kan svare på dette. Nå er det jo ikke en veivakselføler - det er vel heller en kamakselføler G40 - eller er det bare samme benevning på begge sensorene? Bytta min på S4, og fikk samme feilkode på min da hallgiveren på kamakselen tok kvelden. Har prøvd å lett litt selv i ETKA etter denne delen, men finner den ikke. Noen som kan hjelpe til som er lommekjent på disse motorene? Skulle gjerne hatt et delenummer eller en andrepartsdel. Det står også på Ross-Wiki at denne feilkoden kan komme opp dersom motor ikke svirrer på noen eldre modeller (akkurat som G28). Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...