Anbefalte innlegg

Hei

Først og fremst, vet det er litt delte meninger om Devil Eyes til Audi A3, A4 og A6 i den generasjonen som ikke skal ha det, så den diskusjonen trenger vi ikke ;)

Spørsmålet er, man kan vel ikke bruke hvilke som helst lykter når man har xenon fra før? Er det egne lykter for xenon? Har tenkt på å bestille inn ett sett, kanskje flere, men må nesten ha klarhet i dette først :)

Latterlig video, men her kan man se hva det dreier seg om:

: bh :

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Devil Eyes-lyktene leveres vel ikke for xenon i det hele tatt, så org. xenon-pærer vil ikke passe. Antar lyktene har H7-pærer slik som org. halogenlykter. Vet ikke om det finnes H7-pærer som passer på den originale ballasten, så du må nok kjøpe deg et nytt xenon-kit for å få xenon i lyktene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal selv ha slike lamper med tiden, men nå ser det ikke ut til at noen levere for orginal xenon.. så jeg avventer litt.. vil ikke ha slike jalla ettermonterte xenon når jeg har orginalt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at disse lampene ikke er beregnet for org. xenon.

Det er H1 pærer i disse. Og har ikke fått noe nyss fra leverandør at de har planer om og komme for org. xenon heller.

Er ikke mange styling lamper som er beregnet for org. xenon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke egentlig? er jo sinnsykt mang som har orginal xenon, og ettermontere kit på disse blir jo som å dra med seg øl til puben? heh.. om du skjønner.. kanskje ikke den beste sammenligningen. syns ofte disse ettermonterte kitta lyser dårlig, tendens til å ikke tenne + blinker (og ja, har kjøpt både dyre og billige sett)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der.. Det blir jo bare mere og mere med org. xenon. og det er ikke som ettermonteringssett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar :)

Ja er jo helt utrolig at det ikke finnes til de med org. xenon. Org. xenon er jo snart standard.. :) Faen heller.. Har så utrolig lyst på de lampene dær, men er helt uaktuellt om jeg må kvitte meg med org.-xenonen min.. :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.