Passer C4 instrumenter i typ 44 facelift?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, passer detter overens med hverandre? : klø : Dem ser ihvertfall veldig like ut....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde fra S4 i min 200 i allefall :)

Men var ikke jeg som monterte, så er ikke sikker på om noe som må moddes av det elektriske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at det går greit, men du må flytte instrumenter og kretskort over i type 44-huset, da husene har forskjellig fasong. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar!:) Da er det bare å begynne å lete...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg prøvd med S4 instrumenter, og det funka dårlig gitt.... Flytta over kretskortene til huset som står originalt i bilen og kobla til kontaktene. Men fikk ikke signal til verken speedometer eller turteller. Og lysene i instrumentet kom ikke på før jeg slo på langlysene...

Så da er det noen ledninger som ikke er likt koblet på disse to bilene... Blir ihvertfall for mye jobb og modding for min del til at jeg gidder å gjøre noe mere ut av det...: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan det være at du skal bruke type 44-kretskort, men S4-målere. Jeg husker ikke helt, det er maaange år siden jeg var borti noe sånt. :) Eneste jeg husker er at målerne er identiske, men kan hende kretskortet er noe annerledes. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk ikke å sette speedometer fra S4 over på kretskortet i typ 44'n ihvertfall... Der var det noen pinner ekstra som ble i veien... Men ekstra instrumentene kunne brukes....

Det ble veldig mye frem og tilbake og ut og inn, å skru løst og skru fast og riv og slit, så jeg ga rett og slett opp til slutt... (Er ikke spes tålmodig av meg....: rolleyes)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.