#1 Skrevet Januar 14, 2009 Noen som har tips til felger som passer allroad, vil ha litt "offroad" preg..Kraftige felger i 17" eller 18" dim. Tror kanskje Rs6 kan bli kult, men det er jo ikke akkurat noen orginal idè. Er forøvrig ikke snakk om allroad, men en passat som skal heises opp litt og få på skjermbreddere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2009 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2009 Offroad vet jeg nå ikke helt om jeg ville kalt det, men ser jo ikke så ille ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2009 (endret) Offroad vet jeg nå ikke helt om jeg ville kalt det, men ser jo ikke så ille ut;) Lett valg det der nå edit: feil karross men! ser jo ikke dumt med en passat cross:P edit2: Hva med disse? 08 touareg hjul 18x8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2009 (endret) Feil bil men.. Jeg synes disse gir litt offroad preg Akkurat disse er: Arcasting 275/40 R20 Men finnes i flere varianter ofte kalt blade Sjefen kjører med like med i 18" tror jeg på vinteren på sin Allroad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2009 Kan ikke bli mere offroad enn dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2009 De Hartmann felgene som satt på den allroaden der, var jo råe da. De hvite rett over her var jo ikke så aktuelle da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2009 Har fryktelig lyst på Gallardohjul. Synd de kommer kun opp til 8,5" bredde. Org. Gallardo (ikke replika er jo 11" bak, men det blir vel streng tatt litt drøyt beklager ot... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...