#1 Skrevet Januar 14, 2009 Kan noen som VET dette svaret på dette? Håper egentlig jeg har misforstått dette. Hvilken pris bør man regne på en slik jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2009 Les litt i instruksjonsboka. Bør vel stå der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2009 Det er en mulighet, men har ikke den tilgjengelig nå siden det ikke er min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2009 viss det ikkje er som golf v da. åpne bagasjeluka og der skal det være eit lokk på kvar side i bagasjeluka som du kommer til pæra. viss blinklyspæra går på golf v så må man skru løs lykta, men det er gjort på 5 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2009 viss det ikkje er som golf v da. åpne bagasjeluka og der skal det være eit lokk på kvar side i bagasjeluka som du kommer til pæra. viss blinklyspæra går på golf v så må man skru løs lykta, men det er gjort på 5 min. På Tiguan er ryggelyset kombinert med refleksen nede i støtfangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2009 Ah, det sitter der nede ja. Men hva koster ny slik da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2009 går an å bare bytte pæra:) men er jævlig trangt å komme til:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...