#1 Skrevet Januar 14, 2009 I kveld begynte min 99-mod A6 2.8-30v å fuske. Kjente det tydelig at motoren lugget mens jeg kjørte, samt at tomgangen var ustabil. Kom meg til verkstedet mitt, og koblet til Vag-Com, men selvfølgelig var det ingen feilkoder å finne. Etterhvert så ble motoren mindre og mindre villig til å holde tomgang, og til slutt fikk jeg ikke engang startet motoren. Fremdeles ingen feilkoder å finne i Vag-Com. Jeg sjekket LMM, men den ser ut til å være i orden. Prøvde å starte motoren med LMM frakoblet, og den startet øyeblikkelig, men dauet ved første forsøket på å røre gasspedalen. Koblet til LMM igjen, men ingen forbedring. Vag-Com fortalte nå selvfølgelig om en midlertidig feil på LMM... Pratet med Trond Gundersen om dette, han mente det kunne være bensinpumpen som har tatt kvelden. Høres ikke så dumt ut, egentlig. Skal forsøke å tvangskjøre pumpen i morgen, for å høre hvordan den oppfører seg. Jeg har dessverre ikke noe utstyr til å trykkteste bensinen, men skal vurdere å skaffe det i morgen. Hvis det er noen som har noen ideer eller innspill til hva som skal og bør sjekkes, så er jeg takknemlig for dette. Ikke minst hva slags verdier jeg evt. bør lese av i Vag-Com. Det er fint at programmet oppgir alle mulige slags verdier, men så lenge jeg ikke vet hva verdiene skal ligge på, så er dette ganske verdiløst for meg. PS: Elsa er en god venninne. Skal til å lese henne nå straks for å se hva hun kan fortelle meg, men om noen har noen tips, så skrik ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...