#1 Skrevet Januar 15, 2009 En som har det travelt opp bakken http://www.youtube.com/watch?v=-f0p4Qu2qxc&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2009 noen folk har ikke hemninger altså! ble nesten litt skremt av å se filmen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2009 Oi! Skulle vært ett sete til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2009 hehe han dær har nokk puga bana førden turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2009 Jeg trodde først det var speeda opp, det går jo helt ekstremt fort. Hadde jeg sitti på tror jeg ikke jeg hadde blunka én gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2009 Helt rått.. men hva i alle dager slags bil er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2009 Helt rått.. men hva i alle dager slags bil er det? Det sto i kommentarfeltet nedenfor... this is not a radical. this is driver alain castellana in his norma m20 group c sportsprototype car. it has an 3000ccm 6 zyl bmw engine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...