#1 Skrevet Januar 15, 2009 (endret) Har bestemt meg for å prøve å rense innsug osv på bilen min istede for å høyglanspolere. Ser på gasolin at de har alu-rens for støpt alu. http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&products_id=797 Noen med erfaring med denne eller tvilsvarendes produkter? evt andre behandlingsmåter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2009 En kamerat fikk tak i noe spray greier for noen år siden som var meget bra. Vi brukte det på en del MC deler, og de ble som nye. Er ikke 100% sikker , men tror det var noe fra Valvoline. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2009 Har bestemt meg for å prøve å rense innsug osv på bilen min istede for å høyglanspolere. Ser på gasolin at de har alu-rens for støpt alu. http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&products_id=797 Noen med erfaring med denne eller tvilsvarendes produkter? evt andre behandlingsmåter? Har du prøvet det produktet nå? kom med før åg etterbilder da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2009 Har ikke bestilt denne enda, sinden ingen hadde tilbakemeldinger, men sende en mail til gasolin nå, så får vi se om den kanskje kommer neste uke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2009 Da er denne bestilt iallefall. Regner med å ha den tirsdag. Så da får vi prøve å inn noen før/etter bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 Har du fått prøvd ut denne, evt før/etter bilder?.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2009 Har prøvd denne ja! Ble lovt at denne var helt super! Prøvde denne på toppdekselet mitt, og resultatet var helt råttent. Var 0 effekt. Kan være den fungerer på polert aluminium men ikkje på helt ubehandla iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2009 Har prøvd denne ja! Ble lovt at denne var helt super! Prøvde denne på toppdekselet mitt, og resultatet var helt råttent. Var 0 effekt. Kan være den fungerer på polert aluminium men ikkje på helt ubehandla iallefall... Samma erfaring har jeg! bare dritten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2009 Har noen testet andre produkter,som faktisk virker da? Navn etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2009 Hva med lett glassblåsing el,l? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2009 Har fått tips fra andre som har sandblåst inntaket på en VR6, for så å sette det inn med WD40, holder visst lenge , skal i allefall prøves..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...