#1 Skrevet Januar 15, 2009 Har et hundebur som jeg ikke trenger lengere. Passer middels hunder, maks 20 kg. Eller sinnsykt feite katter. Er laget i plast og er solide saker. Kan ta det med på neste lokallagsmøte visst noen er int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2009 åh, passa jo bra, men trur slasken min e litt førr feit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2009 ja kunne ha trengt bur ja får mæ hund tell sommern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2009 jeg tar det gjerne om det ikke er lovet bort til noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2009 Det er ikke lovet bort til noen enda. Etter en liten prat med dama så skal det visst selges ikke gies bort. Ho sa ho hadde betalt 900 kr for buret. Ikke vet æ. Men det selges iallefall for den nette sum av 200 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2009 kan kanskje komme innom i morgen å se på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2009 kan kanskje komme innom i morgen å se på det Bare å komme! Hjemme hele dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2009 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...