Spylervæsketank Audi 80 B4

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et lite problem med spylevesketanken min..

Når jeg fyller på spyleveske så renner det ut under bilen :P

Hvordan går jeg fram for å komme inn til spylevesketanken? etter det jeg kan se i motor rommet så er den inni skjermen..

takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke helt hvordan det var på B4'n, men du kommer ikke til fra undersiden av bilen da, om ikke annet for å sjekke hvor det lekker? Kanskje det kan være at det er tetning rundt pumpen eller noe slikt som lekker.

Har vært borti dette en gang tidligere, og da synes jeg å huske at jeg kom til fra undersiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru av forhjulet, og ta av plastinnerskjermen så kommer du til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da prøver vi oss med å skru av hjulet :) det jeg personlig tror at slangen har hoppet av ved tanken... når jeg trykker på spyle hendelen så hører jeg motoren gå men det kommer ikke en eneste dråpe ut.. og når jeg fyller på spyleveske så renner det veeeldig fort ut igjen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fant jeg ut av dette.. det var slangen som hadde hoppet av helt nede ved tanken.. men nå som jeg har fått denne på igjen så er det veldig dårlig futt ut av spyler dysene mine på panseret.. Kan det rett og slett bare være smuss i dysene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se om slangene sitter godt inne i slangskjøtene sine på panseret.

Har hatt litt problemer med disse selv.

Eller så kan det hende at det har blitt slitt hull på slangen hvis den slangen har ligget løs lenge nok, men det skal nok en del til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løsningen her var foresten bare å "stake" spyledysene etter at jeg fikk satt på slangen som hadde hoppet av ved spyleveske pumpen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.