Godkjenning av sportquattro skjermer på typ 85?

Anbefalte innlegg

Er dette noe som har blitt gjort? Er det mulig å få godkjent på en vanlig Audi typ 85?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe som har blitt gjort? Er det mulig å få godkjent på en vanlig Audi typ 85?

 

vet ikke hvordan dette er men min har da blitt bygdom i tyskland før den kom inn hit. men det står ikke noe i vongnkorte at den er brier en vanlig. vis dem ikke har gått inn og forandret det i bredde. sto ikke noe merknader på den sa han på bt. har spurt om dette i min søknad om og sette inn 2,2t men har ikke fått noe svar enda.jeg har vel urquattro bredding med preg av sportsquattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.Men da hører jeg med deg da om en stund om det er greit? Tenkte det er greit å vite før en begynner på en slik jobb. Litt kjedelig å vere ferdig og ikke få det godkjent...:o

 

Ja visst ingen andre vet noe mer om dette da selvfølgelig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.Men da hører jeg med deg da om en stund om det er greit? Tenkte det er greit å vite før en begynner på en slik jobb. Litt kjedelig å vere ferdig og ikke få det godkjent...:o

 

Ja visst ingen andre vet noe mer om dette da selvfølgelig:)

 

den er grei vis ikke kan du jo høre med geir tony han har bygd en med urbreding og

Mazhar iqbal driver og bygge en med breding. er det sedan eller coupe du skal ha det på da??

vet foresten om skal til deg vis du ikke har coupe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med ur bredding skal gå greit å godkjenne men blir vel endel breiere med sportquattro skjermer da. Min er sedan ja. Hva skal tenker du på da? Hele karosseriet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ja.Sånnsett. Har 90 quattro sedan som jeg skal bygge på. Men sikkert super den der for de som skal ha coupe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.