#1 Skrevet November 18, 2004 er den noen her som vet hvor jeg kan få tak i 19" Tsw zenon felg. eller hvor jeg kan høre på pris, kan vel hende at de blir vel dyre men greit å finne ut pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2004 Norsk importør er: http://www.felgimport.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2004 De har den ikke i den nye katalogen legger ved et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2004 noen som har sett disse i live? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2004 Jeg har dem på min bil... ikke noe VAG men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2004 hva slags bil har du det på? er det 19" du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2004 Opprinnelig postet av Jøran Bergsjøbrenden hva slags bil har du det på? er det 19" du har? honda civic... 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2004 oki, da er det ikke de samme felgene. i 19" er de med sentermutter, adaper fra 5 bolt til 1 sentermutter + at de er 2 delte. ikke lett å få tak i disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2004 fikk svar fra felgimport i dag angående zenon felger, de heter pindrive og passer ikke til A3 men det var jo egentlig bra for de koster 17000 pr stk. får nok finne meg noen andre da gitt.... noen som har noen forslag til en A3 Sportback 18 eller19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2004 hva med TSW Pace da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2004 eller "momo gtr limited" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2004 eller "KOSEI RT MESH" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen eller "momo gtr limited" Disse får du jo med blank kant også nå, og da går de opp til 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 22, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen eller "KOSEI RT MESH" where do I find price?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 22, 2004 Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø where do I find price?? http://www.lundedekk.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 24, 2004 Opprinnelig postet av Jøran Bergsjøbrenden noen som har sett disse i live? jepp, sitter på en caravelle.... har prøvd de på golf 4 også... rå felg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 26, 2004 hvor mye ga du for felgene? passet de på golf4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 27, 2004 hvor mye ga du for felgene? passet de på golf4? ikke jeg som har de... husker ikke hvor mye han ga... de passer vel på de fleste med 5 bolt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 28, 2004 var det 19" felger du prøvde? med ombygging fra 5 bolt til sentermutter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...