#1 Skrevet Januar 15, 2009 har handlet 3-eiket ratt til min rs2 men dette rattet har kun s-emblem. noen som vet hvor jeg kan skaffe dette lille rs2 emblemet på rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2009 Jeg har et ratt som skal i s6'en min med rs2 emblem, dette kan du sikkert få billig om jeg får det helt og fint av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2009 Nei Torkjell, den skal JEG ha!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2009 Enten: HER! eller hos din lokale Møller-sjappe,det ligger på ca 300-400kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2009 Jeg har et ratt som skal i s6'en min med rs2 emblem, dette kan du sikkert få billig om jeg får det helt og fint av.. da har vi en deal:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2009 Dere for sloss med bud:P hehe er ekkel nå men betalte faen meg 3320 for rattet så syns jeg fortjener og få litt igjen for det store utlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2009 om det går for under 300 tar jeg det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2009 Jeg kommer hjem den 25 jan, og rattet blir byttet dagen etter:) Så ordner det seg sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 15, 2009 Synest det skal følge med airbagen du har lovd meg jeg Pristillegg ja, det skal du få.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 16, 2009 Går enkelt og greit til den som byr mest, kommer ikke hjem før 25 så dere får tenke på det. Har selv betalt dyre dommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...