Noen som kan se på en bil på Follese?

Anbefalte innlegg

Hei Bergensere og andre innflyttere som bor i Bergen!

 

Skal kanskje kjøpe en bil i Bergen i helga, men hadde vært greit å få vite noenlunde hvilken stand den er i. Er det noen som har mulighet for å kikke på den idag eller i morgen så hadde det vært helt topp og hadde satt veldig pris på det!

 

Bilen står i Follese, som jeg skjønner er rett oppforbi Bergen? : klø :

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16026486&WT.svl=Link

 

Kjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bergensere og andre innflyttere som bor i Bergen!

 

Skal kanskje kjøpe en bil i Bergen i helga, men hadde vært greit å få vite noenlunde hvilken stand den er i. Er det noen som har mulighet for å kikke på den idag eller i morgen så hadde det vært helt topp og hadde satt veldig pris på det!

 

Bilen står i Follese, som jeg skjønner er rett oppforbi Bergen? : klø :

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16026486&WT.svl=Link

 

Kjell

 

Hei

 

Det er ikke så veldig langt ut til den bilen ifra meg. Jeg kan sikkert kikke på den for deg, vet ikke om jeg får tid idag. Det hadde vært jæla greit om selger møter meg på kleppestø:) Kan jo ringe han senere. Noe spes du vil jeg skal se etter? Oljesvetting/lekasje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Det er ikke så veldig langt ut til den bilen ifra meg. Jeg kan sikkert kikke på den for deg, vet ikke om jeg får tid idag. Det hadde vært jæla greit om selger møter meg på kleppestø:) Kan jo ringe han senere. Noe spes du vil jeg skal se etter? Oljesvetting/lekasje?

 

Hei!

 

Skal ringe selger om ikke så lenge, så kan høre med han da. :)

 

Vet at synkroniseringen på girkassene på disse ikek alltid er helt hundre som om du kunne sjekket det med en liten kjøretur event og svetting, lekasjer, samt rust som er alvorlig.

 

Men jeg kommer tilbake til deg om ikke så lenge.

 

Takk for at du viste interesse, setter pris på det.

 

Mvh. Kjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Skal ringe selger om ikke så lenge, så kan høre med han da. :)

 

Vet at synkroniseringen på girkassene på disse ikek alltid er helt hundre som om du kunne sjekket det med en liten kjøretur event og svetting, lekasjer, samt rust som er alvorlig.

 

Men jeg kommer tilbake til deg om ikke så lenge.

 

Takk for at du viste interesse, setter pris på det.

 

Mvh. Kjell

 

Okei, den e god:)

 

Bare hyggelig å stå til tjeneste:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloen

 

Noe nytt eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, mye nytt... Reiser til bergen i dag for å hente bilen. Fikk tatt en lang samtale med eier som virket som en veldig oppegående kar og kunne fortelle mye om bilen og hva som hadde blitt gjort. :)

 

Uansett tusen takk for at du hadde lyst å hjelpe! Bare si ifra hvis du trenger noe hjelp sørover.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, mye nytt... Reiser til bergen i dag for å hente bilen. Fikk tatt en lang samtale med eier som virket som en veldig oppegående kar og kunne fortelle mye om bilen og hva som hadde blitt gjort. :)

 

Uansett tusen takk for at du hadde lyst å hjelpe! Bare si ifra hvis du trenger noe hjelp sørover.. :)

 

Okei, høres bra ut:) Alt i orden, trenger jeg hjelp sørover skal jeg huske på deg ja: vinke :

Gratulerer med ny bil da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, høres bra ut:) Alt i orden, trenger jeg hjelp sørover skal jeg huske på deg ja: vinke :

Gratulerer med ny bil da:D

 

Jo takk for det. Ser nå ut som ferjene ikke helt er enige med at jeg vil hjem idag så da blir det overnatting i bergen. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så langt fra meg dette. Naboen hadde en helt make, som rullet utfor veien like før jul..... Håper ikke det er denne, som har blitt "fikset"???? Lykke til-), og ja, Ole Jørgen kan du stole på veit du. Tilbyr alltid sine tjenester. Har hatt han på besøk i garasjen min flere ganger med VagCom'en:-)

Går det ikke ferger sørover idag da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for det. Ser nå ut som ferjene ikke helt er enige med at jeg vil hjem idag så da blir det overnatting i bergen. Hehe..

 

Såpass ja, leit med fergene, men Bergen er da en flott by i strande i;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så langt fra meg dette. Naboen hadde en helt make, som rullet utfor veien like før jul..... Håper ikke det er denne, som har blitt "fikset"???? Lykke til-), og ja, Ole Jørgen kan du stole på veit du. Tilbyr alltid sine tjenester. Har hatt han på besøk i garasjen min flere ganger med VagCom'en:-)

Går det ikke ferger sørover idag da??

 

Får ikke håpe det.. hehe.. Men bilen har i hvert fall blitt hentet og kunne ikke legge merke til noe på karroseriet. Sjekket den også på jobb (Møller) før jeg dro og kunne ikke finne noe som tydet på at den var blitt rettet ut eller fikset på karroseri messig.

 

Hva kan man gjøre med vag-commen på disse bilene egentlig? noe stilig noe? Coming home f.eks? Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.