#1 Skrevet Januar 16, 2009 Den ene framskjermen på min '99 A6 må skiftes ut, og jeg har kjøpt en original Audi skjerm for å være sikker på at passformen er på topp. Det jeg bare lurte på er om denne skjermen er galvanisert, slik som bilene ellers er? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2009 Antar det siden de delen kommer som regel med ferdig grunnarbeid hvert fall... Ville jo vært noe rart om de ikke var galva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2009 Ja den er det! Men ha på tectyl inni skjermen da den er ferdig lakkert og du skal montere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2009 Ja men selvfølgelig skal skjermen behandles mot rust før den monteres på bilen! Noe annet skulle tatt seg ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2009 Jeg har fått opplyst at dei ikke er det, men er usikker på hva som er sant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2009 Hvis du sliper av grunninga på nye deler så tar du galvaniseringa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2009 Nye deler skal være galvanisert ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...